Jean-Claude Biver novým šéfom divízie hodiniek skupiny LVMH

Michal Pindura 0 27.01.2014

Jean-Claude Biver sa stal novým šéfom divízie hodiniek skupiny LVMHJean-Claude Biver, súčasný prezident značky Hublot, sa podľa vyhlásenia, ktoré zverejnila skupina LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton S.A. (LVMH) 20. januára, chopí kormidla hodinárskeho biznisu tohto luxusného konglomerátu. Od 1. marca 2014 nahradí Biver na poste šéfa divízie hodiniek a šperkov Francesca Trapaniho, muža zodpovedného za úspešnú integráciu značky Bulgari pod krídla LVMH.

Futbalovému fanatikovi so silným osobným vzťahom k syrom, známemu pre svoju žoviálnosť, náklonnosť k internetovým diskusiám a noseniu tradičných oblekov mechanikov, je pripisovaná revitalizácia značky Hublot, ktorú viedol z pozície generálneho riaditeľa do začiatku roka 2012. Napriek ekonomickej kríze sa mu hlavne vďaka politike vyvolania dopytu po exkluzivite cez limitované edície podarilo zvyšovať tržby a obľubu medzi spotrebiteľmi.

Za výmenou stráží stojí najbohatší Francúz a hlava celej skupiny Bernard Arnault. Od preradenia Trapaniho na miesto poradcu v oblasti šperkov a povolaniu Bivera na najvyšší hodinársky post v rámci LVMH očakáva dodanie výrazného impulzu ostatným haute horlogerie značkám v portfóliu koncernu (Bulgari, Chaumet, TAG Heuer, Zenith). Podnikateľský talent a kreativita, akú charizmatický Luxemburčan dokazoval v Hublote, dáva predpoklad pre zdarné naplnenie zverenej úlohy.

Zdroj: LVMH, Forbes

Pridať komentár

Komentáre (0)

Zatiaľ žiadne.