Kelly Clarkson posilnila hviezdny tím ambasádorov značky Citizen
Autor: Michal Pindura Komentáre: 0 Vytvorené: 07.01.2014
Od jari tohto roku sa začne v reklamnej kampani značky Citizen objavovať známa americká speváčka, herečka a držiteľka ocenenia Grammy Kelly Clarkson.
Mladá umelkyňa, v súčasnosti najnovšia ambasádorka japonského výrobcu hodiniek, sa do povedomia verejnosti dostala po víťazstve v speváckej show American Idol 2002 a neskôr účasťou v medzinárodnej súťaži World Idol 2003. Len v Spojených štátoch predala rodáčka z texaského mesta Fort Worth dovedna viac než 10,5 milióna kópií svojich albumov.
Spomedzi troch modelov Bella EM0120-58A, World Time A-T FC0000-59D a keramického Ceramic FB1230-50A, ktoré si na začiatok kampane Kelly Clarkson osvojila, je funkčne najzaujímavejší druhý menovaný. V produkcii Citizenu sa jedná o prvé dámske solárne napájané hodinky s perpetuálnym kalendárom, riadené na diaľku atómovými hodinami.
Oceľový časomer s priemerom 39 milimetrov poháňa Eco-Drive kaliber H820, v ktorého schopnostiach je pri plnom nabití článku poháňať hodinky zhruba 180 dní. Jednotka príjmu rádiového signálu z vysielačov lokalizovaných v USA, Veľkej Británii, Nemecku, Japonsku a Číne dokáže synchronizovať čas v 26 časových pásmach, zobrazených po obvode ciferníka. Svetovým mestám robia na perleťovom podklade garde indikátor rezervy chodu, subciferník času v 24-hodinovom formáte, ukazovateľ dňa v týždni, dátumovka a luminiscenčné ručičky.
Len pre úplnosť dodávame, že v tíme veľvyslancov značky Citizen sa nachádzajú aj športové esá ako hráč amerického futbalu Eli Manning, šampión pretekov Daytona 500 Matt Kenseth či bieloruská tenisová hviezda Victoria Azarenková.
Zdroj: Citizen