Nová reklama i aplikácia. Tissot propaguje dotykové ovládanie hodiniek

Michal Pindura 0 09.12.2013

Ambasádorka značky Tissot Deepika Padukone v novej reklamnej kampaniNovou globálnou reklamnou kampaňou vás Tissot zodvihne zo sedadiel. Švajčiarsky výrobca sa dynamickým a interaktívnym spôsobom snaží predviesť v celej funkčnej kráse predovšetkým dotykové zručnosti svojich hodiniek radu T-Touch Expert tak, aby spotrebiteľ zistil, že sú užitočné takmer v každej situácii. Spoty cez akciu, vzrušenie a adrenalín pretekov MotoGP, hokejových zápolení pod hlavičkou IIHF, prípadne basketbalových stretnutí zastrešených FIBA, ktorých je Tissot oficiálnym partnerom, komunikujú vášeň, energiu a inovatívneho ducha značky.

Reklama, ktorej natáčanie prebiehalo na mnohých zaujímavých miestach vrátane jedného z najexkluzívnejších parížskych klubov, vrcholu Matterhornu alebo na najznámejších závodných okruhoch sveta, je komerčne nasadená od 18. novembra, pričom elektrizujúcu atmosféru ponúka prostredníctvom televíznych kanálov a kín v 10, 15, 20 a 30-sekundových klipoch.

Tissot ešte pred spustením kampane predpokladal, že sila krátkych videí na ľudí zapôsobí natoľko, že budú chcieť viac. Pre tých, ktorým by sa málilo pasívne sledovanie reklamných šotov pripravil aplikáciu Touch & Play. Tá za využitia displejov mobilných zariadení poodhalí zákulisie natáčania reklamy a ovládanie celého zástupu dotykových modelov T-Touch Expert, T-Touch II, Sea-Touch, Sailing-Touch, Racing-Touch či T-Touch Classic.

Aplikácia Tissot Touch & Play je k dispozícii na stiahnutie pre zariadenia s operačným systémom Android aj iOS.

Zdroj: Tissot

Pridať komentár

Komentáre (0)

Zatiaľ žiadne.