Omega rozširuje „sociálne“ impérium o fotografickú sieť Instagram

Michal Pindura 0 06.11.2013

Omega rozširuje "sociálne" impérium o fotografickú sieť InstagramSkvelé čísla vyjadrujúce počet fanúšikov alebo nasledovateľov na sociálnych sieťach Facebook a Twitter či desaťtisíce videní na YouTube. Nič lepšie nemohlo motivovať marketingové oddelenie švajčiarskej značky Omega k dalšiemu rozpínaniu on-line impéria – založeniu účtu na mediálnej platforme Instagram, ktorej poslaním je predovšetkým zdieľanie fotografií vyhotovených prenosnými zariadeniami typu mobilného telefónu, smartfónu prípadne tabletu.

Instagram s viac než 150 miliónmi užívateľov, je považovaný za jednu z najdynamickejších a najpopulárnejších sociálnych sietí. Služba spustená v roku 2010 umožňuje kreatívnym spôsobom upravovať fotografie a okamžite ich zdieľať s ostatnými ľuďmi, ktorí prepadli mánii umeleckými filtrami upravených záberov.

Práve rozrastajúcej sa instagramovej komunite chcela Omega sprístupniť prostredníctvom fotografií svoje produkty a inovatívne technológie, rovnako ako jedinečné momentky priamo z výroby hodiniek a udalostí, ktoré značka usporadúva po celom svete. O tom, že sa Omege zámer vydaril, svedčí ku dnešnému dňu viac než 6000 nasledovateľov, ktorých obsah účtu na Instagrame oslovil od jeho založenia 1. októbra.

Oficiálne konto Omegy na Instagrame je dostupné na adrese http://instagram.com/omega.

Zdroj: Omega

Pridať komentár

Komentáre (0)

Zatiaľ žiadne.