WEAR IT WELL – Timex spustil novú kampaň zameranú na mladých ľudí

Michal Pindura 0 27.02.2014

Timex WEAR IT WELL (2)Pri príležitosti 160. výročia svojho založenia spustila značka Timex multimiliónovú marketingovú kampaň Wear It Well, zameranú na neustále zdôrazňované americké dedičstvo a portfólio hodiniek, v ktorom sa objavujú klasické štýly, schopné obstáť v skúške času.

Od päťdesiatych rokov minulého storočia, kedy sa z Timexu stal masový výrobca, sa imidž značky zmenil iba nepatrne. Masovosť okrem pozitívneho dopadu na tržby a rozširovanie pôsobnosti zapríčinila aj nepríliš lichotivé ponímanie hodiniek Timex, iba ako bežných nástrojov na meranie času. Práve tomuto zakorenenému názoru má vystaviť konečnú doteraz najväčšia rebrandingová iniciatívna.

Multiplatformová kampaň Wear It Well má ukázať, že mužiženy nenosia hodinky len preto, aby mali prehľad o čase, ale preto, že nimi okoliu dávajú nahliadnuť do seba samých, do toho, akí sú. Hodinky Timex majú byť vyjadrením nenáročnosti, optimizmu, originality a sebavedomia.

„Cieľom pri stanovovaní novej polohy pre našu spoločnosť bolo nastaviť marketing tak, aby pomohol dnešnej mladej generácii znovuobjaviť modely Timex,“ povedal Paolo Márai, prezident Timex Business Unit. „Chceli sme oboznámiť ľudí s tým, že bez poľavenia využívame prednosti nadobudnuté počas 160 rokov existencie: nadčasovosť a to, že klasické hodinky Timex nikdy nevyjdú z módy.“

Kampaň pre Timex zostavila oceňovaná bostonská agentúra Toth + Co. Na komunikovanie hodnôt značky si vybrala sériu čiernobielych fotografií, cez ktoré je možné nazrieť do charakteru ľudí, ktorí nosia hodinky Timex. „So začiatkom novej kapitoly v príbehu našej spoločnosti by sme radi poukázali na to, že posolstvo zachytené do sentimentu fotografií je v jadrom všetkého, čo robíme. Vieme, že hodinky sú výrazom vašej osobnosti a chceme, aby to vedel každý,“ uzavrel popis kampane Márai.

Zdroj: Timex

Pridať komentár

Komentáre (0)

Zatiaľ žiadne.