World Branding Awards: Rolex a Seiko značkami roka v kategórii hodiniek

Michal Pindura 0 20.10.2015

Za spoločnosť Seiko prebral cenu výkonný riaditeľ značky vo Veľkej Británii Susumu KawanishiKoncom septembra sa v londýnskom Kensingtonskom paláci vyhlasovali ceny Brand of the Year. V kategórii hodiniek sa držiteľmi ocenenia „Značka roka 2015“ stali japonská spoločnosť Seiko a švajčiarska manufaktúra Rolex.

Sitom trojkolového hodnotiaceho procesu, berúceho do úvahy finančné výsledky jednotlivých firiem, názor respondentov v on-line hlasovaní a výsledky telefonických prieskumov, prešlo spomedzi 2600 zúčastnených spoločností z 35 krajín sveta až do záverečnej fázy udeľovania cien dokopy 118 značiek. Na slávnostnej ceremónii hájili farby hodinárskeho priemyslu Seiko, ktoré získalo titul značky roka z pohľadu britských zákazníkov a absolútny globálny víťaz Rolex.

Kým pre Rolex je triumf v ankete World Branding Awards jedným z mnohých potvrdení prestíže značky, a možno aj preto o svojom víťazstve neinformoval, Seiko úspech u spotrebiteľov, ktorých mienka tvorí až 70% bodovacieho systému súťaže, prakticky okamžite komunikovalo cez krátku tlačovú správu.

Za japonského výrobcu hodiniek prevzal z rúk zástupcu usporiadateľa World Branding Forum cenu výkonný riaditeľ značky vo Veľkej Británii Susumu Kawanishi. Podľa jeho slov je pre Seiko cťou, že sa mohlo ocitnúť po boku mien ako Apple, Louis Vuitton, Mercedes Benz či Google.

Zdroj: Brandingforum.org, Seiko, www.retail-jeweller.com

Pridať komentár

Komentáre (0)

Zatiaľ žiadne.