Bering v jeseni nezaháľa. Má novú webstránku aj prvý monobrand butik

Michal Pindura 0 23.10.2014

Nová webstránka značky BeringDánskeho výrobcu hodiniek a šperkov Bering zastihla jeseň pripraveného. Dokonca sa zdá, že sychravé počasie, ktoré obyčajne ľudí demotivuje, povzbudzuje Bering k systematickej práci na budovaní značky. Takmer súbežne so spustením novej webovej stránky www.beringtime.de sa konala jedna ešte významnejšia udalosť. V hamburskom nákupnom centre Europa Passage Bering otvoril svoj prvý monobrand butik.

Pre mladú, iba štyri roky existujúcu fashion značku je otvorenie butiku v bohatom prístavnom meste pomyselným návratom domov. Pri plánovaní umiestnenia budúceho butiku zohrala povedľa nákupného potenciálu druhého najväčšieho nemeckého mesta dôležitú rolu nepatrná vzdialenosť Benátok severu od dánskych hraníc.

Čisté priame tvary a minimalizmus hodiniek sa do vzhľadu butiku premietli v odstránení všetkých fyzických prekážok, ktoré by mohli odradiť zákazníka od vstupu do obchodu. Dizajnu produktov značky Bering prispôsobená architektúra stavila na voľný priestor, plynulo prechádzajúci z pasáže priamo do samotnej predajne.

Otvorená forma prvého monobrand butiku značky Bering

Bering v jeseni nezaháľa. Má novú webstránku aj prvý monobrand butik

Oficiálnemu otvoreniu butiku predchádzalo deväť dní ostrej prevádzky. Podľa vyjadrení spoluzakladateľa značky Larsa Skjønnemanna, záujem o hodinky a šperky Bering počas tohto obdobia prekročil všetky očakávania. Keďže v centre Hamburgu je viacero predajcov produktov Bering, zvýšený interes o ponúkaný tovar Skjønnemann pripisuje otvorenej forme nového butiku.

Na podobné ťahy je Slovensko síce príliš malý trh, tu si Bering a drvivá väčšina iných výrobcov hodiniek vystačí s lokálnymi zmluvnými predajcami, ale priznajme si, vidina butiku, na ktorom netreba otvárať dvere, je lákavá pre mnohých z nás.

Zdroj: www.facebook.com/beringtime, Watchpro.com, www.europa-passage.de, Wikipedia.org

Pridať komentár

Komentáre (0)

Zatiaľ žiadne.