Calvin Klein v novej kampani propaguje hodinky pre sezónu jar/leto 2015
Autor: Michal Pindura Komentáre: 0 Vytvorené: 19.01.2015
Módna značka Calvin Klein (Swatch Group) so začiatkom roka odštartovala reklamnú kampaň na podporu nových kolekcií hodiniek a šperkov. Na záberoch fotografa Karima Sadliho sa po boku poľskej modelky Anny Jagodzińskej objavil juhokórejský seriálový herec Kim Woo Bin a profesionálny model Tyson Ballou.
Sezóna jar/leto 2015 sa v podaní Calvina Kleina bude niesť v znamení dizajnovo puristických quartzových i mechanických hodiniek. Kampaň fotená v metropole východného pobrežia Spojených štátov New Yorku, poukazuje na zmyselnosť modelov dámskej línie Senses a mestský minimalizmus kolekcie Alliance, ktorá zahŕňa pánske aj dámske kúsky.
Súčasťou kampane „Find your moment“ je tiež spustenie novej iniciatívy na sociálnych sieťach. Projekt #ckminute si zobral na mušku zdieľanie momentiek, ktoré vznikli pri nosení hodiniek a šperkov Calvin Klein.
Zdroj: Calvin Klein