Citizen prepracoval sériu Drive. Mladých láka na férové ceny a mestský dizajn
Autor: Michal Pindura Komentáre: 0 Vytvorené: 30.10.2016
S príchodom jesene sa medzi pánskymi i dámskymi modelmi značky Citizen objavilo niekoľko nováčikov z prepracovanej série Drive.
Vo všeobecnosti sa jedná o oceľové quartz hodinky s dizajnom, ktorý podaktorí výrobcovia titulujú anglickou frázou urban style. Znamená to, že sa v nich nájde čosi z elegancie a tiež čosi z parametrov typických pre športové časomery. Pri týchto hodinkách však nejde ani tak o to, či majú bližšie k spoločenským alebo športovým aktivitám, dôležitejšie je, že Citizen sa ich súčasným neprekombinovaným vzhľadom, no v prvom rade najmä férovou cenou, pokúša o zoznámenie s mladšou generáciou zákazníkov a zákazníčok.
V sprievode prijateľných cien, ktoré sa po hrubom prepočte z amerického dolára pohybujú v mantineloch 155 – 225 eur, sa modely Citizen Drive uchádzajú o priazeň cieľovej skupiny výhodami plynúcimi z nasadenia firemnej technológie solárneho napájania Eco-Drive.
Tým, čo s vynálezom z roku 1976 zatiaľ neprišli do kontaktu, sa možno hodí informácia, že solárny článok dokáže na elektrickú energiu premeniť prírodné i umelé svetlo a na dlhé mesiace ju uskladniť vo vstavanom lítium-iónovom akumulátore. V praxi to znamená, že mladí, alebo ktokoľvek, kto si takéto hodinky zadováži, budú odbremenení od výmeny batérií a môžu sa naplno venovať svojim záľubám. Aspoň tak si to predstavuje marketingové oddelenie japonskej značky.
Hodinky s kódovými označeniami CTO (pánske) a LTR (dámske) sa predávajú v Severnej a Strednej Amerike. Ich dostupnosť na európskych trhoch je v tejto chvíli otázna.
Zdroj: Citizen