Guess spustil jesennú kampaň BOLDLY BRONZED s päticou hodiniek

Michal Pindura 0 14.11.2012

V sychravom novembrovom počasí je každý druh zahriatia vítaný s otvorenou náručou. Guess náruč pretransformoval na zápästie a spustil reklamnú kampaň BOLDLY BRONZED. V propagovanej zmesi hodiniek sú prítomné výlučne pánske hodinky, ktoré majú aspoň jednu časť svojho tela vyhotovenú v teplých bronzových tónoch. Jesenná trendy hnedá a PVD vo farbe ružového zlata si spoločne trúfajú oživiť častokrát fádny pánsky šatník.

Hodinky Guess v kampani Boldly Bronzed, zľava modely W95127G2, W14052G2, W0040G3, W0039G3 a W0067G4

Červenkastý odtieň ružového zlata pomáha získať týmto časomerom jemnejší vzhľad a vintage spracovanie nenútený ležérny štýl. Neprekvapí preto, že Guess ich počastoval prívlastkami hybridov medzi športovými a oblekovými hodinkami. Iste, podaktoré modely ako napríklad W95127G2, W0067G4 a s prižmúrením oka i chronograf W14052G2 majú bližšie k večernému dress kódu než zvyšné, viac silovo poňaté hodinky Guess W0040G3 alebo W0039G3. U nich sa v rýchlejšom slede striedajú povrchy a imitácie skrutiek v tandeme s prerastenými korunkami dotvárajú ráz mužnosti.

Funkčná výbava nešpecifikovaných quartz strojčekov je obmedzená multifunkčným dátumom zobrazovaným na dvojici, prípadne trojici analógových ukazovateľov. Z radu vyčnieva akurát chronografový model W14052G2, ktorý dátum indikuje na oblúkovej výseči tiahnucej sa od indexu druhej až po štvrtú hodinu. Vodeodolnosť púzdier z ocele 316L zacelených minerálnymi sklíčkami varíruje od 30M modelu W95127G2 až po 100M športových W0039G3 a W0040G3.

Zhoda zavládla pri fosforeskujúcom nátere ručičiek a kožených remienkoch s krokodíľou potlačou. Tú si odpustili iba najtmavšie hodinky z bronzovej pätice W0067G4.

Zdroj: Guess

Pridať komentár

Komentáre (0)

Zatiaľ žiadne.