IRISIMO má hodinky pre všetky ruky. Nová kampaň sa stáva virálnou

0 05.12.2022

Už o tom vedia všetci. IRISIMO má hodinky naozaj pre všetky ruky. Počas novembra spustená brand kampaň postavená na zdanlivo banálnej no zároveň dômyselnej myšlienke má všetky predpoklady stať sa virálnou.

IRISIMO má hodinky pre všetky ruky. Nová kampaň sa stáva virálnou

Kampaň, ktorej sa ideovo aj produkčne ujala agentúra oh my DOT, sa momentálne dostáva do povedomia cez sociálne siete a vysielanie Fun rádia. Z každého z týchto kanálov sa šíri už známa informácia, že IRISIMO má hodinky pre všetky ruky. Práve faktu, že ľudia majú ruky, sa v oh my DOT chopili pri voľbe základného prvku komunikácie - ruky s náramkovými hodinkami, ktorá sa ocitá v rôznych situáciách. Pomocou tohto sugestívneho "maskota", vtipného klipu a chytľavej melódie je prezentovaný široký sortiment hodiniek, vhodných pre kohokoľvek a na akúkoľvek príležitosť.

Ako prebiehala príprava kampane, prezradili pre portál Stratégie kreatívni riaditelia agentúry oh my DOT Roj & Dvorecký.

„Veľmi oceňujeme prístup klienta k tomuto tendru, ktorý spĺňal všetky body férového tendra. Dopredu známy počet agentúr, jasný budget, timing, skicovné, výborné zadanie aj samotný priebeh výberového konania. Boli sme naozaj milo prekvapení skvelým prístupom klienta a sme radi, že sa im zapáčil práve náš koncept. Ten sme si dovolili aj produkčne urobiť interne v agentúre, keďže sme mali do nasadenia pomerne dosť času. Keďže ide o multibrandový e-shop s naozaj pestrou ponukou hodiniek od elegantných cez športové až po smart hodinky, hľadali sme niečo naozaj jednoduché, no-brainer, ktorý na prvú zadefinuje, že v tomto e-shope si nájde svoje hodinky naozaj každý. Ideu sme preto postavili na jednoznačnom a vtipnom statemente, že IRISIMO má hodinky pre každého, kto má ruky.”

IRISIMO má hodinky pre všetky ruky. Nová kampaň sa stáva virálnou

Výsledkom je vizuálne aj na počutie okamžite rozpoznateľný produkt, ktorý v tomto období rezonuje na sociálnych sieťach. Slušne rozbehnutú kampaň na Instagrame, Youtube a Facebooku doplnila súťaž To naj zo Slovenska vo Fun rádiu, v rámci ktorej je každý deň v hre päť kusov hodiniek z limitovanej edície IRISIMO x FULLA.

kreatíva a produkcia: oh my DOT
hudba: Juraj Tauber
spev: Bystrík

Pridať komentár

Komentáre (0)

Zatiaľ žiadne.