Hodinky POLICE – predstavenie značky

Michal Pindura 0 06.07.2011

Logo PoliceTalianska imidžová značka Police sa v priebehu krátkeho času pôsobenia na trhu pasovala za ikonu štýlu. Ponuka firmy v súčasnosti obsiahla celé spektrum módnych hodiniek, okuliarov, šperkov, parfumov a tiež kožených doplnkov. V propagácii sa Police opiera o hollywoodske a športové hviezdy. Predchodcami terajšieho veľvyslanca značky, Antonia Banderasa, bol „večný kapitán“ AC Miláno Paolo Maldini, herci Bruce Willis, George Clooney. Zoznam osobností, ktoré podľahli talianskemu kúzlu uzatvára hviezdny futbalista David Beckham.

História
POLICE PL11598MSBN/12Police, ako odnož firmy De Rigo, zahájila výrobu v roku 1983. V čase yuppies (mladých profesionálov so sľubne sa rozvíjajúcou kariérou) si manažment De Rigo dal za úlohu produkovať rad dizajnérskych slnečných okuliarov pod vlastnou značkou, čím by sa jasne odlíšili od ich ostatných výrobkov. Okuliare Police mali ponúkať najlepšie dostupné návrhy z hľadiska funkčnosti pri zachovaní „ostrého“ výzoru a jedinečného spôsobu pohľadu na svet.

Vývoj a hlavne značný úspech značky mali za dôsledok postupné pridávanie produktov do ponuky. Takto bola v roku 1997 uvedená prvá kolekcia parfumov nesúca meno Police. Sila firmy sa prejavila aj v roku 2003 kedy sa v Police rozhodli osloviť ľudí športovo-elegantnými hodinkami. Správnosť tohto kroku potvrdili predajné výsledky a pilotný rad hodiniek odvtedy nasledovali početné, vždy energické, jasným zámerom presiaknuté generácie hodiniek. S každým novým produktom si Police uvedomuje dôležitosť budovania renomé ako jedinečnej značky ponúkajúcej nekompromisnú kvalitu a zároveň umožňuje zákazníkom kreovať si vlastný štýl. Šperky spolu s koženými doplnkami boli predvojom predstavenia línie oblečenia s dôrazom na maximálnu estetickosť dizajnu.

POLICE PL12695LS/04MPopulárne značky svoje výrobky často spájajú pre ľahšie zosobnenie so známymi tvárami. Police v tomto smere nie je výnimkou. Už v úvode som spomenul mená osobností, ktoré prevzali patronát nad jednotlivými modelovými líniami. Svojim sebavedomím, postojmi a celosvetovým uznaním pomáhajú reprezentovať pokrokové vízie Police.

S výrobkami Police sa zatiaľ môžete v prevažnej miere stretnúť v Európe, ale spoločnosť postupne otvára predajne aj na iných kontinentoch. Pre väčšiu dostupnosť a širšiu propagáciu sa firma upriamila, podobne ako veľa mladých ľudí, na sociálne siete. Práve mladí sú tou skupinou, na ktorú Police zamerala pozornosť a venuje všetku svoju tvorivú snahu na zvýraznenie ich osobností.

Pridať komentár

Komentáre (0)

Zatiaľ žiadne.