Rolex „superznačkou“ roka vo Veľkej Británii podľa programu Superbrands
Autor: Michal Pindura Komentáre: 0 Vytvorené: 27.02.2013
Výskumná skupina Superbrands, zaoberajúca sa spotrebiteľským hodnotením úspešných firiem vyhlásila na najlepšiu značku roka 2013 vo Veľkej Británii hodinársku spoločnosť Rolex. Švajčiarsky výrobca kraľuje rebríčku druhý rok po sebe, pričom pokoril aj amerických technologických gigantov Apple a Microsoft.
Odborníci zo Superbrands, mimochodom najväčšieho programu hodnotenia a oceňovania značiek svojho druhu, sa venujú zostavovaniu prehľadu spoločností od roku 1995. Zohľadňovanými kritériami sú pocitové alebo hmatateľné výhody produktu či služby pre zákazníka, vďaka ktorým si ich spotrebiteľ vyberie a v konkurencii ostatných spoľahlivo rozozná. Neprekvapí preto, že slogan organizácie Superbrands pozostáva z troch slov: kvalita, spoľahlivosť a rozoznateľnosť.
Titul Superbrands je udeľovaný po precíznej selekcii vykonávanej expertnou komisiou a ocenených oprávňuje k účasti v programe Superbrands. Ten má firmám dopomôcť k oboznámeniu širokej verejnosti s výsledkami práce pri budovaní značky.
Zdroj: Nasdaq.com, wallstcheatsheet.com