Hodinky SECTOR – predstavenie značky

Michal Pindura 0 14.07.2011

Logo SectorTalianskej hodinárskej značke Sector sa za takmer 40 rokov podarilo prepracovať na prestížnu, ľahko rozoznateľnú značku. Vďaka kvalite a jedinečnej filozofii kooperácie s vynikajúcimi športovcami dosiahol Sector celosvetové uznanie. Hodinky Sector sú určené mužom a ženám s aktívnym životným štýlom, ktorí potrebujú mať na zápästí výkonný a dobre vyzerajúci nástroj vhodný do akýchkoľvek podmienok.

História
SECTOR R3271650025Spoločnosť Sector Group bola založená v roku 1973. Ako základné kamene jej slúžili a stále slúžia taliansky dizajn podporený švajčiarskymi skúsenosťami. V priebehu osemdesiatych rokov si značka vybudovala skvelé renomé. Nové partnerstvá a otváranie obchodných kancelárií odštartovali zlatý vek firmy Sector. Sponzorovaním významných športových podujatí sa značka dostala do povedomia športovcov aj ich početných obdivovateľov. Najviditeľnejšia podpora sa týkala extrémnych športov. V rámci konceptu No Limits dal Sector dokopy dvadsať profesionálnych vyznávačov adrenalínu. Ich úlohou bolo nosenie hodiniek a poslať spätnú väzbu konštruktérom a dizajnérom. Výsledky tohto originálneho výskumu redefinovali limity ľudských možností.

Extrémne situácie, do ktorých sa členovia akčnej skupiny dostávali, dokonale preverili kvality materiálov a mechanizmov hodiniek. Z mnohých príkladov sa oplatí uviesť antarktický pochod Nóra Borge Oslanda. Za 64 dní prešiel pešo 1764 míľ. Zameranie na športovcov pretrvalo dodnes a Sector nepretržite vyhľadáva možnosti oslovenia vyznávačov pohybu všetkého druhu.

Rovnako extrémne ako ťažiskové športy sú aj materiály používané v hodinkách Sector. Špičková oceľ a húževnatý titán zabezpečujú vynikajúcu odolnosť voči vode a nárazom. Práve modely s týmito materiálmi priniesli spoločnosti Sector najväčšiu slávu. Menovite ide o modely hodiniek z radu Expander.

SECTOR R3253966215Od ostatných výrobcov sa Sector odlišuje hlavne dôrazom na spoľahlivosť – v hraničných situáciách je práve spoľahlivosť nesmierne dôležitá. Táto politika rezultovala v mimoriadnu obľúbenost hodiniek Sector po celom svete.

Aby Sector nebol chápaný len ako výrobca odolných hodiniek, za zmienku stojí aj taktika diverzifikácie spustená uvedením značiek Chronostar a MoDe. Ďalšími licenčnými počinmi boli dohody s ikonami módneho sveta Robertom Cavallim (2000), Valentinom (2002) a United Colors od Benetton (2003). Portfólio hodiniek Sector teda ponúka nielen tvrdosť, nezlomnosť a výdrž, ale i šarm, luxus a najnovšie inšpirácie preslávených módnych návrhárov.

Pridať komentár

Komentáre (0)

Zatiaľ žiadne.